13
Jun
08

I just cant know why

Vi är inte oförstörbara
Baby bäst att du inser det
Jag tycker det är otroligt
Hur du lämnar allt åt ödet
Vissa saker är värt att kämpa för
Och vissa känslor dör aldrig
Jag ber inte om en ny chans
Men jag försöker förstå varför

Det finns ingen lätt väg ut ur din kärlek
Det finns ingen genväg igenom helvette
Att ge upp känns bara helt fel

Jag vill inte förhindra din succe
jag vill inte dra ned dig
Men jag känner mig som en fånge
Som en främling i en ny stad
Men överallt ser jag bara ditt ansikte
Rädd att en dag vi kan bli främlingar
Och tänker på hur vi brukade vara

Baby vi kan dra ned våran sköld
Vi kan visa hur vi känner egentligen
Istället för att fortsätta som vi gjort
Och inte veta om vi lever eller dör
Bra saker är värt att kämpa för
Och visst finns känslor som aldrig dör
Men jag tänker inte be om en ny chans
Jag försöker bara förstå varför


0 Responses to “I just cant know why”



  1. Kommentera

Kommentera

