12
Jun
08

Loving you is my only sin

Deprimerad igen för du åkte för några dagar sen. Egentligen lämnade du mig för väldigt länge sen fast du lämnade mig fysiskt för bara några dagar sen. Du sa att det är för min egen skull du var kall och distansierad. Önksar du kunde älska mig till sista andetag, så jag kunde deklarera min kärlek för dig. Hur jag håller dig kärt, snälla du lät mig inte ens falla på knä framför dig. Vad var min synd så att du ska bli så känslokall? Jag önskar du kunde låta mig hålla i din hand och sätta på dig ringen. Så du skulle bli min och jag kunde spendera resten av mitt liv dig. Du kunde inte förlåta och glömma våra forna misstag och dömmer bort vår framtid på grund av de. Du och jag skulle vara resekamrater i kärlekslivet. Två som älskar varandra djupt och kan inte släppa taget, vad vi än gör. Du sa till mig släpp ner din sköld och älska mig igen som förr. Titta hur enkelt det var för mig att ta tillbaka de gamla begravda känslorna och lite till. Jag älskar dig, kanske mer än migsjälv till och med. Två kärleksfulla människor som är sammanbunda via känslor och ödet för evigt. Du är den jag älskat mest och längst, den okrönte drottningen i mitt kungarike. Ibland känsligare och skörare än fjärlisvingar, och ibland hårdare och kallare som en järnmur i en kall vinternatt. Ditt namn kan jag göra miljoner sång om och sjunga de i mitt huvud varje dag. Då är det inte lika mörkt och ensamt i mitt hjärta. Jag bad som en tiggare på gatan att få älska dig och ville inte ha något i retur förutom din kärlek.


0 Responses to “Loving you is my only sin”



  1. Kommentera

Kommentera

