12
Jun
08

I wish it was just a crush

Du säger att massor av tjejer skulle vara glada av att fånga mig. Men du var den som hade bäst uthållighet. Du nöt ned mitt motstånd och jag föll för dig till slut. Det var så vackert att bli kär i dig igen. Du blev min fina, vackra prinsessa. Och hur du vann min tillit och mitt hjärta får jag väl aldrig reda på helt och hållet. Det är inte på grund av din skönhet, men jag märkte att i närheten av dig slog mitt hjärta fortare och hårdare. Jag antar att jag blev till slut kär i dig. Nu hela dagen och hela natten hör jag migsjälv sucka, av att du inte kan höra mig säga att jag fallit för dig. Skulle du gulla med mig? Skulle du ens bry dig? Att jag vill dela mitt liv med dig? Världen förstår min svaghet för dig. För att jag älskat dig och fortfarande gör baby. Jag är min egen största fiende och du är min förälskelse.

Nattens låt : Coldplay – Lost
http://www.lastfm.se/music/Coldplay/_/Lost%3F


0 Responses to “I wish it was just a crush”



  1. Kommentera

Kommentera

