11
Jun
08

So much for my happy ending

Aldrig upplevt kärlek så annorlunda, så fin, så brutal och så stormigt. Och allt förlorades igen som en beslagtagen kär ägodel man kan bara beundra från avstånd. Men jag kan fortfarande känna bitterljuva smaken på tungan. Jag försöker resa mig men faller om och om. Tittar bak i tiden, och blir galen av min tro på bättre tider. Att något så enkelt kan vara så svårt. Allt som vi var, och allt som vi är, varje dag som gick förbi kunde ha varit start av något så vackert men icke. Jag slösade bort så mycket kärlek på dig, och blev utbytt för något nytt. Ja det är svårt att förändra läget när man väl förlorat men tro inte att du har vunnit. För allt som vi är ändras inte i slutändan, mina ord betyder ingenting. Och den här drömmen jag hade splittras och faller ned som regn.

 


0 Responses to “So much for my happy ending”



  1. Kommentera

Kommentera

