10
Jun
08

You cant run away from my love

Än är jag ensam min älskling. Jag önksar jag kunde komma och se dig. Om jag fick chansen, tillfället att komma och träffa dig, kanske prata med dig skulle jag inte tveka en sekund. För att se dig skulle jag korsa öken och hav. Gud må förbanna mig om det är något annat än det jag säger. Jag vill trotsa allt och kasta mig själv i dina armar, lämna mitt öde i dina händer. De händer som krossade mitt hjärta. Kanske de händer kan nu hela mitt hjärta som läker inte till något pris. Tro på mig, och tro på min kärlek. Jag har varit och alltid är helt öppen och ärlig mot dig. Om jag verkar trött, sliten och sorgsen är det för att jag är olyckligt kär i dig. Jag trodde att du hade lärt känna mig tills nu. Jag finns än idag och kämpar vidare, men jag är trött, väldigt trött och orkeslös men jag är kvar.


0 Responses to “You cant run away from my love”



  1. Kommentera

Kommentera

