09
Jun
08

I guess we’re both wrong

Du hade fel, och du hade rätt. NU är du borta. Du är fri, och så full av liv. Men du hade fel, om mig. Och du hade rätt om mig. Jag var ledsen och du kunde se, vad du gjorde med mitt hjärta. Du hade mitt hjärta, mot den var du som en riktigt vass kniv. Du nobbade mig och sa att jag hade aldrig någon chans. Du tog en romantisk självmord och dödade alla känslor som du hade för mig. Jag kunde ibland svära på att det fanns någon annan, då allt gick så fort. Älskling, jag kommer inte träffa dig längre. Jag vet inte vart jag är på väg än så länge. Men jag kommer väl fram någon dag. Jag slår ditt nummer en sista gång, ok det var inte enkelt att göra. Men jag lägger på när jag vet vad som väntar på andra sidan av luren. Du var bunden, men ville vara fri. Så du tog på dig svart för att påminna mig att det var vårt förhållandets begravning. Du var mörk och kall, som en natt. Du kanske hade rätt att ta död på oss, och kanske hade fel att döda dina känslor för mig. Du sa till mig att jag aldrig tog chansen, och väntade till du fick chansen, att skjuta ned mig när jag äntligen samlat mod. Undrar om något av det jag sa nådde fram till dig? Nu är du borta och det är inte enkelt ikväll. Du var fri alltid, men nu är du även fri från dina känslor, riktigt fri.

Dagens låt : Mat Kearney – Nothing left to lose
http://www.youtube.com/watch?v=bbFo6u7l23k


0 Responses to “I guess we’re both wrong”



  1. Kommentera

Kommentera

