08
Jun
08

Could we ever start again?

Tänker du på mig lite då och då? Tänker du tillbaka till oss lite då och då? Jag träffade dig för årtal sen, vi växte ihop och lärde oss av varandras misstag. Vad jag älskar mest om dig är inte din skönhet, din charm fast jag tycker att du är vacker och charmig. Men att du har eldsjäl och brinner verkligen för det du älskar. Det brukade vara jag en gång i tiden. Kan inte beskriva hur det var att vara älskad av dig. Min mamma sa till mig att aldrig bli involverad med folk i underhållnings branchen för de alltid lämnar en. Jag antar att det var därför du blev så kall mot mig under vinter. Du sa fortsätt med ditt liv för det går så bra för dig. Men om du verkligen brydde dig om mig skulle du inte åka till flygplatsen och lämna mig. Kanske jag kommer prata med dig igen någon gång i framtiden. Men när jag väl inte gör det undrar jag om du tänker och pratar om mig. Alla har uppfattat vårt spel om kärlek helt fel, kanske därför hon känner att hon måste lämna sitt hem och mig. Men kanske någon dag hör hon av sig när hon är hemma igen. Allt jag gör i livet är för att göra dig stolt men när du en stjärna i molnfri himmel finns det fortfarande moln ovanför mitt huvud.

YOUTUBE – Singing Penguins


0 Responses to “Could we ever start again?”



  1. Kommentera

Kommentera

