07
Jun
08

It ended, before it began

Gjorde jag dig besviken, eller fanns jag inte där för dig helt enkelt? Borde jag ha de här skuldkänslorna nu och låta mig dömmas för mina brott? För jag såg slutet av oss innan det ens hade börjat. Ja du såg säkert att jag var blint av kärlek och du visste att du hade vunnit. Så du lovade mig din kärlek och snodde mitt hjärta och min själ den natten. Det kanske är slut mellan oss nu men det slutar inte här för oss. Jag finns här för dig, om du brydde dig om att veta. Du rörde mitt hjärta och min själ. Ändrade mitt liv och alla mina mål. Ja min kärlek för dig är oändligt och mitt hjärna blind av din skönhet. Så jag kysste dina läppar och höll om dig, delade mina drömmar och delade säng med dig. Jag kände dig väl och kom ihåg dig väl. Jag kände igen din doft och kände igen din kropp. För jag varit helt beroende av dig. Men du sa farväl min älskling, du som var den enda för mig. Jag drömmer om dig, även när jag är vaken. Du kanske kan krossa min hopp men kan inte ta ifrån mig mina drömmar. Nu när du går vidare, kom ihåg mig, kom ihåg oss och hur bra vi hade det stundtals. Vi har sett varandra le, och vi sett varandra gråta. Du visste om min räddsla av att förlora dig och jag visste om dina räddsla över att inte lyckats. Jag tittat på dig medans du sov, och ville vara far till dina barn. Jag drömmde om att spendera en livstid med dig. Du har fortfarande dina tvivel om oss men jag trodde att vi skulle klara oss fint. Jag älskar dig, och det vet du. Jag kan helt enkelt inte leva utan dig. Och jag drömmer att jag fortfarande håller om dig, när jag sover. Jag öppnar mig helt för dig och går ner på mina knä. Men jag vaknar när jag hör dig säga nej och känner mig så tom, så jäkla tom.


0 Responses to “It ended, before it began”



  1. Kommentera

Kommentera

