06
Jun
08

Let me take you home….

Ännu en sommardag har kommit och gått. Soligt och fint men det känns som det regnar oavsett hur vädret är. Jag är kanske omringad av massa människor men känner mig ändå ensam utan dig. Jag vill till dig, jag saknar dig vet du. Jag behåller allt det som jag skrivit till dig, om dig. Jag skulle skicka de till dig men jag vet att det inte spelar någon roll. Mina ord och handligar har ingen som helst effekt på dig. Ditt hjärta är kall och stängd och du vill inte höra om mina känslor. Ännu en flygtur för dig och flytt till ett varmare land. Ja du är lyckligt lottad det vet jag. Men jag ville ha dig här hos mig. Låt mig ta dig hem till mig, hem till oss. Jag är nu så jävla långt ifrån dig, men kan inte sluta tänka på dig, och känna din närvaro, din doft. Det känns som jag lever ett helt annat liv än det som jag tänkt mig. Som om jag tagit ett felsteg när allt började gå min väg och jag kan inte rätta till det längre. Jag vet precis varför jag kunde inte komma med dig, för det här är din dröm men vet att jag alltid trott på dig. Snart kommer höst och vinter och då kanske du kommer hem, men kommer du till mitt hem? Låt mig ta dig hem till mig. Jag saknat dig som fan till dess. Kanske du har levt ut din dröm och är klar.


0 Responses to “Let me take you home….”



  1. Kommentera

Kommentera

