05
Jun
08

All I ever wanted

Jag vet inte hur jag kunde säga till dig, övertyga dig, bevisa för dig att det finns ingen annan jag vill ha i det här livet. Allt jag ville ha ur det här livet var att vi skulle älska varandra, under samma tak, i vårt hem oavsett storlek och glans. Så länge jag har dig är det som jag har hela världen. Det är som att jag får vingar och kan flyga. Jag vill ha en tidsmaskin så jag kunde åka tillbaka i tiden, uppleva min tid med dig om och om igen. Kanske även åka till framtiden och se att det blir du och jag till slut. Så jag kunde lugna min ständigt oroliga själ.


0 Responses to “All I ever wanted”



  1. Kommentera

Kommentera

