04
Jun
08

A Lifetime

Du vill vara självständig
Men du låter mig inte lämna dig
Du vill testa dina möjligheter
och lämna mig att vänta på dig

Men jag skule ge dig tid som du behöver
Och jag skulle ge dig allt du behövde
Jag skulle vänta ett livtid för att ge dig
För att ge dig det du vill

Du tror att du är solen
Och att hela världen kretsar kring dig
Du vill vara i centrum för uppmärksamhet
Och att allt och alla ska dras till dig

Men jag skulle ta den tiden som behövdes
Ge dig allt som du behövde
Ägna resten av mitt liv för att ge dig
Ge migsjälv till dig

Jag skulle vänta ett helt liv
Jag skulle vänta på dig
Vänta hela mitt liv om jag var tvungen
Och vänta på dig, bara du hade velat.


0 Responses to “A Lifetime”



  1. Kommentera

Kommentera

