03
Jun
08

Erase and re-wind

Farväl min älskling. Du stod i min hall för ett tag sen. Sa till mig ingen kan ta dig ifrån mig. Men den som till slut tog dig ifrån mig var du själv. Vad väntar du på nu? Du gråter inte ens. Jag tittade ned mot marken för att du inte skulle se mig gråta. Kände mig som en idiot. Snälla håll om mig, håll i mina hand. Du var allt jag någonsin ville. Som en ängel kom du från himlen, rörde om i mitt liv och sen lämnar du mig lika hastigt som du kom. Du var den jag alltid ville ha, och nu säger du hejdå till mig. Vad var det du ville egentligen, ett brutet hjärta? All min sorg? Vi kan göra ett utbyte, allt jag vill är för din kärlek att stanna hos mig. Inga mer lögner, ingen mer lek. Men nej jorden snurrar på och jag kan inte hindra morgondagen från att komma. Så bye bye….


0 Responses to “Erase and re-wind”



  1. Kommentera

Kommentera

