02
Jun
08

Mary, just not my Mary

Mary du har en dröm, om att bli en lysande stjärna. Jag tyckte jag såg din bild i en magasin, i min dröm om framtiden. Kommer din dröm att bli sann någon dag? Ja, Mary du var född för de stora arenor och storheter. Du är en stjräna i mina ögon, har varit och kommer att förbli. Oavsett vad andra säger så är du min egen stjärna. Men här fallar dock väggen framför mig och dörren stängs i mitt ansikte med dig på andra sidan av den. Ja Mary du är en stjärna och du kommer komma långt. Hela världen kommer känna till ditt namn. Du kommer bli beundrad och berömd precis för vem du är, vad du är och din talang och skönhet. Och jag skulle sjunga ut min kärlek för dig om jag hade någon röst som var värd att höra. Säkert härligt att bli igenkänd, har du ens övat att skriva autograf? Kan du skriva en åt mig att ha nära mitt hjärta? De som inte frågar efter den nu är dumma. Det blir svårare att få när du står i rampljuset. Jag tyckte att du skulle blivit en stjärna årtal sen då du alltid varit en i mina ögon. Min stjärna, ljuset i mina ögon. Som jag inte ville dela med någon. Så självisk av mig.

Dagens låt : You’re Beautiful – James Blunt
http://www.youtube.com/watch?v=8Y7WDWP8WMs


0 Responses to “Mary, just not my Mary”



  1. Kommentera

Kommentera

