31
Maj
08

I am left speechless

Om jag håller på bryter ut i tårar, och sitter tyst och tittar på dig. Är det för att jag vill säga att jag är kär i dig, men jag vet att det är fel. Jag vill säga att du är mitt liv, att jag brinner för dig och älskar bara dig. Om jag aldrig får se dig, hålla om dig och kyssa dig tror jag att jag kommer dö inombords. Under tiden jag höll tyst och inte kontaktade dig höll jag på brinna av min kärlek för dig. Jag höll tyst och älskade dig från distans men innerst inne höll på dö av att jag saknade dig. När jag var kall och distansierad mot dig höll jag på dö av längtan av att hålla om dig och berätta hur mycket jag saknat dig. Jag trodde att du skulle bli min andra halva, jag brann för dig men sa inte ett ord till dig. Jag var för stolt och ville inte falla i dina ögon. Men jag antar att det tåget åkte för länge sen. 


0 Responses to “I am left speechless”



  1. Kommentera

Kommentera

