30
Maj
08

I wish I was stronger

Så stark du är, ändå så skör, så fin. Jag ser dig andas, medans du sover för sista gången. Ännu en dikt från mitt hjärta, jag vet att det inte betyder något men jag skriver den till dig ändå. Om jag hade vingar skulle jag flyga efter dig. Precis samma ögonblick som du flög ifrån mig. Kanske en annan dag gud ger mig de vingar som jag så önskar. Problem är sättet du tittar på mig. Får Jag dig att känna dig äldre än du egentligen är? Du säger att det är hög tid att du gick din väg. Och ingen har mycket att sätta emot när du väl bestämt dig. Det här är för alla själ som gråter över brutna hjärtan ikväll, under stjärnor eller regn. För alla de som förlorade sin älskade ikväll.

Dagens låt : Love Will Come Through – Travis
http://www.youtube.com/watch?v=CxJhtu5EUJ0


0 Responses to “I wish I was stronger”



  1. Kommentera

Kommentera

