28
Maj
08

I just wanted to love you

Ännu en natt ligger jag i min säng och vrider om mig, för jag kan inte sova. Jag tittar ut genom fönstret på gatan, inget liv. Tittar upp mot himlen, samma himmel du sover under ikväll för att hitta något svar. Försöker se var jag begick någon misstag igen, och se varför jag kunde rätta till de i tid. Så här står jag igen och stampar. Det finns inget plats i världen jag skulle hellre vilja vara just nu än i din famn, och skulle göra allt för att nå dit. Hallå där ute, mitt hjärta är tung och blöder igen för dig, syns det? Jag har tappat tråden och vet inte var jag ska leta efter den igen. Så här ramlar jag ihop igen. Så jag skickar mitt hjärta till dig i form av ord, för att nå ditt hjärta och den skickas bara tillbaka till mig. Adressen okänd står det på den. Jag ber inte om en annan chans här, jag står och skriker så högt jag kan. Du ger mig bara olika skäl och inget val. Så låt oss inte göra samma misstag igen. Den vackra misstagen av att älska varandra. Kanske någon dag vi möts igen, kanske talar med varandra och inte bara snackar hej vilt. Lovar oss varandra och inte bryter de löften igen tills döden skiljer oss åt. Så medans jag ligger i min säng ensam, vrider och vänder mig för jag kan inte somna. Tittar på stjärnorna och fäller mina tårar. Jag undrar var gick jag fel igen

Dagens låt : Goodbye my Lover – James Blunt
http://www.youtube.com/watch?v=wVyggTKDcOE


0 Responses to “I just wanted to love you”



  1. Kommentera

Kommentera

