28
Maj
08

I dont want to remember

Idag är det 7 dagar, 5 timmar, 47 minuter sen jag såg dig sist. Jag kommer ihåg sättet du tittade på mig. Jag kommer ihåg din skönhet. Men jag kommer även ihåg hur du sa till mig, att vi kanske aldrig ses igen. Du lovade att inte få mig att drömma om oss längre. Du lovade att inte dyka upp i mina drömmar. Men jag ser dig till och med när jag är vaken och dagdrömmer. Jag antar att det är inte ditt fel. Jag säger något så uppenbart för dig och alla andra som kanske läser den här. Man vet inte vad man har förrän man förlorat det.

Jag träffade den här tjejen när vi var båda unga. Det jag älskade mest med henne var då att hon hade så fin själen. Jag sa, jag vet att du inte känner mig men ge mig chansen att visa vem jag är. Från den stunden fram fanns bara hon i mina ögon. När jag träffa mina kompisar ville jag visa upp henne för alla de. De försökte spela tuffa och hon satte de på plats på sättet som bara hon kan. När jag blev äldre visade hon mig hur det är att vara en man, en man som kan visa känslor men ändå vara stark nog att komplettera sin kvinna. Nå tänker hon som jag på de tiderna, då och då eller? Men om hon verkligen älskade mig skulle hon kanske inte flugit iväg utan mig. Kanske vi kommer snacka med varandra då och då framöver. Hon kanske berättar om alla de killar hon möter som är nästan som jag men inte just jag. Nå ibland så fattar man allt fel och försent, och man vet inte vad man har tills den är borta. Nå allt det här får vänta tills hon någon gång är hemma igen. Kanske vi kan prata om nyårsnatten efter vår förlovning och fyrverkerierna den kvällen, oj oj oj !


0 Responses to “I dont want to remember”



  1. Kommentera

Kommentera

