27
Maj
08

I so want to believe

Oh vilket skådespeleri, du lyckas gång på gång lura in mig i en falsk säkerhet. Du undviker frågor och svarar det sättet som bara du kan. Men hur din sinnes stämmning ändrats, du kan vara en ängel för att sen bli djävulen själv. Skojig och glad för att sen bli allvarlig och tyst som muren. Du säger bara att du älskar mig när du måste. Bättre än att inte höra dig säga det alls antar jag. Du avslöjer lite men inte allt. Kanske jag tål inte att se allt som du har att säga just nu för det skulle vara för hemsk. Men någon sa till mig lyssna, du vet inte hälften av vad som händer, du är så blind av kärlek och du ser inte vad du går misste om. Det enda du behöver gör är att kyssa henne för att märka om det finns någon sanning i hennes känslor eller ej. Alla mina vänner frågar om gång på gång, varför säger du inte hejdå, för om du inte gör det kommer du drunkna en vacker dag. För hon säger bara att hon älskar dig när hon väl måste. Vad är meningen att sova med så mycket känslor och vakna med världens baksmälla för att du finns inte där hos mig? Så jag antar att du säger bara att du älskar mig när du väl håller på förlorar mig.


0 Responses to “I so want to believe”



  1. Kommentera

Kommentera

