26
Maj
08

You only say that you love me…

Din röst bryter tystnaden och jag hör hur klart som helst. Jag faller pladask, som om jag skulle drömma. Det ekar till och med i min själ. Du säger de tre orden och mitt hjärta slutar slå. Och jag undrar om du menar verkligen det. Kan inte beskriva känslan som sköljer över mig. Jag kan knappt röra mig och jag andas knappt. Men när du säger att du älskar mig, hela min värld står still. I det ögonblicket försvinner allt annat och det finns bara du och jag. Du är den som jag alltid tänkt mig, jag vet inte hur men jag känner mig trygg i din famn. Känns som det är hos dig jag hör hemma. Och när jag är med dig, nära dig, inne i dig, blundar jag och det känns som jag kan flyga, även om bara för bara ett ögonblick. Jag är fast mellan himmel och helvette, och tiden står still igen tills jag hör dig säga de tre orden igen. Det är resan vi påbörjade för så länge sen, hur långt har vi kommit och allt vi åstadkommit, gott och ont. Jag firar varje sekund av min tid med dig. Bara du säger att du älskar mig, det är allt du behöver säga. Jag har alltid känt likadant. Men älskar du mig verkligen eller bara säger det? För har du någon aning om hur jag älskar dig?

Dagens låt : Cheshmhaye Barooni – Ali Ashabi
http://www.bia2.com/music/player.php?id=6


0 Responses to “You only say that you love me…”



  1. Kommentera

Kommentera

