16
Maj
08

I need to wake up

Jag vaknade av drömmen av att vi hade gjort slut. Drömde att du lämnade mig för någon annan. Du grät, försökte torka bort tårarna från dina vackra bruna ögon. Försökte säga att du var ledsen, men det hjälpte föga. Den här gången behöver jag vakna, jag väcker även dig. Du hade inte lämnat mig, och allt var bara en mardröm. Jag öppnar mina ögon och ser dig, pussar dig. Din blick är så hemlighetsfull och så intetsägande. Det håller mig på mina tår och väldigt osäker. Men det är ok, bara du säger att du förblir min för alltid. Så att jag kan somna om igen inatt. Jag kommer ihåg en annan natt då vi storbråkade. Jag somnade inte förrän sent och väldigt dåligt. Jag drömde att jag förlorade min bästa vän, men det är du. Mitt hjärta slog så fort och så hård att jag kunde höra det i min sömn. Jag vaknade till slut, svettig och orolig, ville hålla om dig men du var ju förstås inte där. Ibalnd glömmer jag att älska dig som jag borde, att finnas där för dig, säga hur speciell du är, hur vacker du är och hur mycket jag älskar dig. Men jag borde även tillägga att jag skulle aldrig lämna dig, nej det kommer aldrig att hända. Men jag kanske borde även sluta dagdrömma. Sanningen är ju att du lämnade mig för länge sen. Och jag tror du slutade älska mig för länge sen. Jag måste bara vakna och inse sanningen. Det är dags att sluta dagdrömma, hoppas och ha orealistiska fantasier. Jag har fått nog av att bli behandlad som luft. Du vill inte ha mig, ja det har hela världen vetat och nu har även trög fattade jag förstått. You want me out, I am out, I am so out of here and out of you.


0 Responses to “I need to wake up”



  1. Kommentera

Kommentera

