14
Maj
08

The time has come

Jag tror att det är dags. Jag orkar inte skriva längre. Det känns hårt att göra mig av med allt som jag har skrivit under den här tiden. Tänk om det fanns ett sätt att spara alla för att läsa de en annan dag, en annan tid. Så jag antar att jag tar ned den här sidan då jag kommer på hur jag kan spara alla inlägg. Både de publicerade och icke publicerade. Sidan har varit stort hjälp för mig och en självupptäckande resa. Jag hittat sidor inom mig som jag inte visste fanns. Och jag återupptäckt en talang som jag inte bejakade så som jag kanske borde gjort. Alla ni som läste och kommenterade, kända och okända, hoppas att ni fick något positivt ur de här dystra sidor. Det blir nog inga fler inlägg. Ska inte säga aldrig men jag har nu kastat in handduken, slutat hoppas och insett fakta. Att erkänna förlust är väl första och största steg. Nu när jag erkänt förlusten och nått botten, kan jag sakta blicka uppåt och så småningom får jag näsan ovanför vatten. Det kommer blir en lång och smärtsam resa men jag kan väl trösta mig med att det kan inte bli sämre än nu.

206 inlägg inklusive denna, publicerad tills idag. Ytterligare 50 eller så som aldrig kommer publiceras. Så om någon där ute vet hur man kan spara alla hör av er gärna. Ska även själv ta kontakt med WordPress.

 


0 Responses to “The time has come”



  1. Kommentera

Kommentera

