13
Maj
08

Nothing else to do

Maryam du vet att jag älskar dig och det känns som jag har älskat dig sen alltid. Senaste tiden har jag inte mått så bra, ska jag vara helt ärlig så är jag trött. Trött på att du inte älskar mig tillbaka, att du är inte varit helt öppet och ärlig mot mig och att du är inte min tjej längre. Här om dagen när du åkte ifrån mig så bröt jag ihop och insåg att jag måste nog ta itu med det innan jag går under. Jag kan inte göra det medans jag har kontakt med dig. Att se dig träffa en annan kille och veta att ni är intresserad av varandra tär på mig. Jag är hemsk ledsen. Hur mycket jag än kämpade mot migsjälv, för att se dig som bara en vän så gick det inte. Mina känslor hade inte dött, jag hade bara lyckats begrava de djupt inne i migsjälv. Men jag måste ta avstånd från dig så jag slipper se framför mig att du är med en annan kille och se hur din resa närmar sig för varje dag som går. Jag vet inte hur jag ska klara det. Jag kommer sakna dig så jävla mycket, fast jag saknar dig ändå varje dag. Varje dag som går så ser jag att dina känslor svalnat medans mina bara kommer tillbaka. Men jag vet att jag måste göra det, annars kanske jag blir självdestruktiv och du kommer se det hända. Ta hand om dig. Jag vill att du ska veta, jag försökte väldigt hårt att vara din vän men det går inte när jag älskar dig med mitt varje andetag och att du är fortfarande den enda för mig. Tyvärr så är jag inte den enda för dig. Jag saknar dig mer varje gång mitt hjärta slår. Min lägenhet var det enda hem jag någonsin delat med dig och nu ska jag med tungt hjärta lämna den för den påminner mig bara om dig och oss. Jag ville inte byta ut den mot något i den här världen, men jag måste. Jag älskar dig och kommer alltid att göra det.

Dagens låt : Miss you – Enrique Iglesias
http://www.youtube.com/watch?v=u6Tm98N0Cpc


0 Responses to “Nothing else to do”



  1. Kommentera

Kommentera

