10
Maj
08

I dont know what to think

Ännu en mörk dag. Jag räcker upp mina händer mot skyn. Kommer jag någonsin bli klok på dig? Kommer jag någonsin kunna bli lycklig? Eller kommer världen och tiden bara passera oss förbi? Så trött på att vänta och se. Förnuften har sina gränser och kan bara vänta så länge. Livet kastar allt det har mot mig, allt på en gång. Och nu försöker jag dölja smärtan jag känner, tack vare det som hände sist. Hoppas på det bästa men tyvärr ser jag bara det sämsta. Och innan jag hänger migsjälv med den långa tråden som binder oss samman, kanske jag ska ta och klippa den. Till och med hoppets stjärnor har slocknat nu. Det här är bara en otröttsam lek. Hoppet är tydligen helt borta och jag är rädd för att fastna i mörkret. Jag har gjort mitt bästa och du ger mig inte mycket att hålla fast vid. Jag är nu bara trött, mina fötter håller på tappar jordfäste och jag håller på förlorar mitt förstånd. Jag önskar att jag kunde lämna allt. Det vore mycket enklare än att vänta för att sen falla tungt och gå i tusen bitar. Att bara släppa är kanske enda väg som finns kvar för mig att ta.

Dagens låt : Akhe chetor delet omad – Mohammad Zare


0 Responses to “I dont know what to think”



  1. Kommentera

Kommentera

