09
Maj
08

You are missed

Det är en dag som alla andra. Jag är lite rädd. Vill inte gå min väg. Helt oförbredd på vad som har hänt senaste tiden. Jag undrar hur det känns för dig, att se på allt från din sida. Men jag lär inte få veta för du säger inget. Det känns som jag varit här länge, och vet inte hur jag ska lämna det här platsen. Jag kan inte ens föreställa mig hur det är att gå vidare och ge upp allt. Att bli mer ensam än nu. Jag skulle till och med tro på ett lögn från dig. Det är allt jag behöver, för att ta mig igenom till nästa dag, att höra att du älskar mig, att du behöver mig och saknar mig. Även om det är ett lögn. Det spelar ingen roll för mig. Jag behöver inte få ett löfte av dig, jag behöver inte dina förklaringar. Säg inte till mig att det är slut. Ljug för mig, säg att det finns fortfarande en chans. För jag vill inte vara, mer ensam.

Dagens låt : Surrender – Celine Dion
http://www.youtube.com/watch?v=lvTYjYTyVIY


0 Responses to “You are missed”



  1. Kommentera

Kommentera

