08
Maj
08

More alone

Det är kallt igen, och jag vet inte vad jag ska göra. Jag behöver nog min vän. Men vad jag egentligen vill ha är du. Var har du varit? Har inte sett dig på ett bra tag. Jag antar att du är nu borta och jag ska vänja mig vid det. Ja du är verkligen borta. Det var väldigt länge sen du sa till mig att du skulle aldrig lämna mig. Men jag förstår att saker och ting har ändrats. De ändrades så snabbt. Här är jag och jag får fortsätta utan dig. Nå åren kommer gå förbi nu och jag kommer fortfarande inte förstå varför du valde att ge upp utan att försöka. Så var är du nu och vad gör du ikväll? Du kanske kunde hela mitt hjärta och göra allt bra. Men jag antar att du missar det igen. Och du lär missa allt som jag har blivit, under den här tiden, och allt som jag kommer att uppnå och bli för all tid som kommer. Så vinka till mig och säg hejdå, för den här tiden kommer aldrig tillbaka. Ja, du kan aldrig få tillbaka det. Det kanske kommer en dag då du önskar att du kunde gå tillbaka. När dina misstag hinner ikapp dig. Men innan dess har alla våra chanser kommit och gått åt spillo.

Dagens låt : Windmills – Toad the Wet Sprocket
http://www.youtube.com/watch?v=0BnAIqkY-l8


0 Responses to “More alone”



  1. Kommentera

Kommentera

