07
Maj
08

Lovers at distance

Jag skrek ut till hela världen hur bra det gick för mig. Och den enda personen som jag ville berätta för ville inte ens veta. Det förflutna har gått och jag har nu glömt vad som varit. Du är den enda som verkar veta, att du kan komma tillbaka till mig. Men är det fortfarande någon som viskar något annat? Önksar du inte att du var där? Önskar du inte jag var mer än bara ett ansikte? Önksar du inte som jag, att vi var älskare utan distans mellan oss? Du kan säga att du inte tror på allt det här, men kan du bara låtsas att jag verkligen menar det jag skriver? För allt som du gett till mig och tagit från mig.

Dagens låt : Violent Hill – Coldplay
http://www.youtube.com/watch?v=j-Y8V5yxYrc


0 Responses to “Lovers at distance”



  1. Kommentera

Kommentera

