04
Maj
08

Words out of the blue

Det kommer dagar då jag vaknar med ont i bröstet precis där hjärtat sägs vara. Jag vet inte vad det beror på. Så nu för tiden försöker jag sova längre på morgonen för att inte vakna och se att du är inte här bredvid mig. Men det är OK. En vacker dag kommer du vakna med samma smärta i bröstet, samma känsla och sedan inse att du älskar mig lika mycket. Kanske när den dagen kommer, står jag fortfarande och väntar på dig. Och om den dagen kommer, kanske du kommer hem till mig. Jag tror att man kan få ett önskemål uppfylld per år. Så då är det bara att önska sig något, vad som helst eller allt som man vill. Blunda sen och tro på att det kommer slå igenom. För du vet aldrig när nästa mirakel ska hända. Kan komma med nästa solsken, nästa full måne, nästa regnbåge, nästa leende eller nästa tår droppen som fälls. För om du tror på det, att det kommer att hända, att det är bara runt hörnet, bakom nästa krönet, så kommer du få det som du önskat dig. Världen är full of magi och mirakel, så önska dig något och tro på det.

Dagens låt : Hate that I love you – Rihanna & Ne-YO
http://www.youtube.com/watch?v=W5AUe9kOg68


0 Responses to “Words out of the blue”



  1. Kommentera

Kommentera

