03
Maj
08

Who am I?

Jag vet inte vad jag gjorde för fel, eller om det är sättet jag gör är fel. Men något inom mig sa till mig att springa till dig. Och du känner mig bättre än någon annan. OM jag får en tanke, jag måste göra det. Det fanns röster i mitt huvud som sa att nej jag borde inte och det här borde rinna ut i sanden. Och då och fastnade jag för vad de röster hade för argument. Men jag fattar inte vad det är som gör att du ogillar mig så mycket. Jag vet inte ens vem jag är utan dig ibland. Men jag vet vad du blir när du är med mig. Allt jag vet är jag skulle inte stå ut att se dig med någon annan. För han skulle inte kunna älska dig mer än jag, och inte våga stå vid din sida som jag. Jag brukade tänka att allt i livet var svart eller vit, rätt eller fel. Men jag kommit att förstå att det behöver inte vara så. Jag tänkte inte lämna allt utan att kämpa, och förstå att jag är minst lika sårad om inte mer. Men när endast min närvaro får dig att må dåligt, så är det kanske dags att kasta in handduken. Jag kommer aldrig vara mer än ett telefon samtal iväg från dig, om du någonsin skulle vilja ha mig men kanske är bäst att hålla mig borta. Du betydde mer än någon annan i mitt liv. Du lärde mig hur jag kunde lita på migsjälv. Ironisk att du kom aldrig att lita på mig. Så här är jag igen, frågar migsjälv vad är det jag måste göra?

Dagens låt : Nothing left to lose
http://www.youtube.com/watch?v=_kgurEvegWI


0 Responses to “Who am I?”



  1. Kommentera

Kommentera

