30
Apr
08

I am not gonna write you a love song

Det var länge sen jag såg dig älskling
längtar som fan att se ditt vackra ansikte
Sitter bakom mitt fönster o hoppas se dig gå förbi
När du tittar i mina ögon så når du mitt hjärta
Allt jag har är jag beredd att offra dig
Jag önskar du visste men det vet du inte

Jag önskar jag var en fågel
flög hem till dig, och ditt fönster
Kanske du öppnar fönstret o släpper in mig
Ge mig kärlek som är luft och vatten för mig
Och inte tröttna på mig och kastar ut mig

Mina tårar är den enda tröst jag har
jag vill skrika ut min kärlek men saknar röst
Sakta men säkert smälter jag bort
Jag hoppas att få se dig en sista gång

Dagens låt : Somethings Always Wrong – Toad the Wet Sprocket
http://www.youtube.com/watch?v=Yp1ZGW9MdbI


0 Responses to “I am not gonna write you a love song”



  1. Kommentera

Kommentera

