28
Apr
08

My irreplaceable

Inget är omöjligt sägs det. Inget är onåbar predikas det. När jag är precis på väg att ge upp, du ger mig extra krafter att fortsätta. Det här kärleken är så vacker och så brutal på samma gång, så oförglömligt. Det gör att jag frös aldrig i vinter då jag hade dig vid min sida. Men min fråga var, och fortfarande är, kommer du stå vid min sida? Hålla fast och aldrig släppa? Kommer du vara med mig till slutet, oavsett upp och ner? Känns som vi tillhör varandra. Vår historia är lika gammal, intesiv och dramatisk som en bollywood film. Glädje och tårar hela vägen igenom. Men när dagen blir till natt, jag ser i dina ögon och jag ser min framtid. Hela världen ligger då framför våra fötter. Nej den här kärleken vill inte blekna bort. Och även genom de svåraste stunderna, har jag aldrig ifrågasatt oss, fast du alltid gjort. Du var den enda skäl jag behövde för att övertyga migsjälv att fortsätta hoppas. Jag ansåg migsjälv vara välsignad, att i en värld då alla ger upp och ingen orkar ens hoppas, tror jag fortfarande på kärlek och hoppas. Kom och låt mig fixa till det som gick snett, för alla tider som gått och ännu inte kommit.

Dagens låt : Breathless – Shayne Ward
http://youtube.com/watch?v=dpvf_F4TIUk


0 Responses to “My irreplaceable”



  1. Kommentera

Kommentera

