12
Apr
08

Forgive me for the things I did

 Jag ska ta den tiden det tar, för jag verkar ha all tid i världen. Olik dig som har bråttom och ingen tid kvar. Jag ville gör dig min, bara min. Det är som om det är skrivet i stjärnorna ovan. Gud har bestämt, att du ska vara vid min sida. Du kan springa iväg men kan inte gömma dig för mig, kan inte gömma din kärlek för mig. Säg inte att du vill ha mig, säg inte att du behöver mig och säg inte att du älskar mig. Jag vet redan allt det där. Men säg inte heller att du är lycklig där borta utan mig, för jag tror inte på dig. Och det är tyvärr en uppenbar lögn. Jag kommer klara mig fin, jag kommer vänta med tålamod, tills jag ser tecken, tills jag ser dig komma runt hörnet, och rakt i mina öppna armar. När du insett att vårt ödet är ihopknuten oavsett vad vi gör, även om vi världar ifrån varandra. Tills du öppnar dina ögon och inser sanningen, och accepterar att man kan inte vrida tillbaka tiden. Utan bara se framåt på den tiden om återstår, och göra det bästa av det.

Dagens låt : C’est La Vie – Ishtar
http://www.youtube.com/watch?v=55Xn6sZ0GK8


0 Responses to “Forgive me for the things I did”



  1. Kommentera

Kommentera

