08
Apr
08

The untitled

Jag förstår skälen till varför du vill lämna allt, men det gör inte det enklare att stå ut med. Jag vet inte vad det är för lek vi har gett oss in på. Du bröt, du fuskade och gav bort allt och jag grät. Nu säger du att mina intentioner var inte klara för dig. Du säger att jag höll på leka med dina känslor. Att jag inte brydde mig. Men jag bevisade gång på gång att jag älskade dig. Så jag lär fortätta gråta då du fortsätter att ljuga om så uppenbara saker. För varje lögn som jag upptäcker skjunker min tro för dig. Så även nu tar du mig inte på allvar. Där ligger jag helt naken i dina armar att älska, att vara öppen och ärlig mot. Tror jag att solen skiner igen och mitt liv ser ljus ut när du är tillbaka i mitt liv?

Dagens låt : When you say you love me – Josh Groban
http://www.youtube.com/watch?v=mqjNSR-Pw-w


0 Responses to “The untitled”



  1. Kommentera

Kommentera

