25
Mar
08

I guess this is goodbye

 Jag kommer nog aldrig se dig le, aldrig höra dig skratta. Kommer inte se dig komma in genom min dörr längre. För tiden och turen var inte på min sida. Det är inte rätt, jag kan inte säga till dig att jag älskar dig längre. Men jag hoppas att du vet om det. Oh baby, jag kommer aldrig att glömma dig. Kommer aldrig släppa dig ut ur mitt hjärta. Du kommer alltid vara i mitt hjärta. Kommer hålla fast vid minnen av dig. Kan du ens höra mig nu? Var du är är nu, kanske du är nära mig. Om du är kom och säg hejdå. För jag hann aldrig ta farväl av dig. På något sätt vet jag att du kanske är med mig. Kanske en annan tid och en annan dag hade det sett annorlunda ut. Men nu är du borta. Du bara försvann. Jag i andra hand skulle aldrig lämna dig, aldrig glömma dig och aldrig släppa dig ur mitt hjärta. Så jag antar att vad jag försöker säga är farväl. Något du aldrig gav mig chansen att säga. Jag tittar på vår förlovnings video en sista gång och spelar vår låt en sista gång. Låten vi lyssnade på när vi kysstes för första gången. And I am walking away….

Dagens låt : Walking away – Craig David 
http://www.youtube.com/watch?v=0YCXJcoCBGI

 


0 Responses to “I guess this is goodbye”



  1. Kommentera

Kommentera

