24
Mar
08

Should I get over you ?

Nu när allt är sagt och gjort, kan inte fatta att du var den för mig? Den som byggde upp mig, tog mig till sjunde himmel, bara för att riva ned mig senare. Som en gammal trasig byggnad. Det du sa till mig när du lämnade mig, gjorde mig helt kall, överraskad och jag tappade andan. Jag ramlade och slog mig hårt, för jag var kär och inne för djupt. Jag antar att jag lät dig komma mig alldeles för nära. Jag såg det aldrig komma, borde kanske sprungit ifrån dig för länge sen. Jag trodde aldrig att jag behövde tvivla på dig, men kanske är bättre att vara utan dig. Sakta men säkert börjar jag få ett avslut, något du aldrig gav mig. Så jag antar att det är verkligen slut. Äntligen börjar jag må bättre. Börjar samla ihop alla bitar du tog sönder från alla de åren. Limmar ihop mitt hjärta. För dagen jag trodde aldrig skulle komma är kanske här. Du tog en hammare och slog sönder allt vi hade byggt upp, spolade ned alla våra minnen, packade dina väskor och gick din väg. Gav mig aldrig någon chans att säga ngt. Men det fanns nog inget jag kunde säga då du stängde dörren i mitt ansikte. Men när du stängde dörren, gud öppnade ett fönster. Så mina ögon kunde se ljuset. Och kanske inse att du kanske inte älskade mig som jag älskade dig, då du bara var intresserad av det som var bäst för dig, inte oss.

Dagens låt : Stolen – Dashboard Confessional
http://www.youtube.com/watch?v=STqHlzH-thM


0 Responses to “Should I get over you ?”



  1. Kommentera

Kommentera

