22
Mar
08

I pray you learn to trust

Så nära varandra, oavsett avstånd. Våra hjärtan dock aldrig ifrån varandra. För alltid kunna lita på varan. Och ingen annat betyder något i det här världen. Aldrig varit så öppen mot någon. Det här livet är vårt, vi lever det på vårt sätt. Alla de orden jag sagt under vår tid, är inga tomma löften. Lita på det du vet och du kommer hitta svaret du söker. Varje dag är du ute efter någon ny dock. Och öppnar dina sinnen för nytt folk. Som om jag inte betyder något. Aldrig bryr dig för vad du gör mot mig, vilka spel du spelar eller om jag får veta, men jag vet. Så nära men ändå så lång bort nu. Jag önskar du öppnade dig för mig som jag öppnat mig för dig. All de orden du sa till mig var det bara något du sa? För jag trodde att jag betydde något för dig.

Dagens låt : Gozashteh – Moein , av nostalgiska skäl 
http://www.youtube.com/watch?v=2TPDDV43VJc


0 Responses to “I pray you learn to trust”



  1. Kommentera

Kommentera

