21
Mar
08

I might be gone but thinking of you

Om han älskade dig som jag älskar dig, skulle jag hänga mitt huvud i skam och gå min väg. jag skulle flytta från stan, och ändra mitt namn. För när han tittar på dig, ser han en objekt. Men när du dansade, kom till och med änglar och tittade på, och rovdjuren var aldrig långt borta dock. Prästen sa att min själs räddning är inte långt bort. Och under all min passion för dig som jag försöker dölja och döda finns min tro och hopp om bättre tider. Fan, jag är fortfarande kär i dig, efter så mycket skit och så mycket tid. Jag ska hitta någon annanstans att leva, för jag har gett allt jag hade att ge till dig och har inget ork i den här kroppen. Tänk om jag kunde bryta den väggen du satt upp. Jag skriker men du hör inte mig. Himlens grindar är inte längre ovan. Och helvettets eld inte långt borta. Och jag fortfarande säger att jag älskar dig. Han kommer inte älska dig som jag älskar dig. Han kommer aldrig bry sig om dig som jag. Och kanske till och med behandlar dig illa för den livs stil du har. Kom och lev med mig ville jag säga men kan inte längre. Vi skulle ha våra egna barn. Och jag skulle älska dig mer än livet själv för den gåvan du ger mig. Tänk, jag ville att du skulle bli min fru, mor till mina barn. Jag skulle älska dig mer mig själv, jag som älskade dig, natt som dag, vacker eller oattraktiv, tjock eller smal, rik eller fattig, sjuk som frisk. Jag visade det på alla sätt som gick. För jag hade en dröm inatt. Jag drömde att du var vid min sida. Du gick bredvid mig baby, mitt hjärta fylld med glädje. Men jag vet att det var bara en dröm..

Dagens låt : Nothing Like You and I – Perishers
http://www.youtube.com/watch?v=vFIX2G2oSSU


0 Responses to “I might be gone but thinking of you”



  1. Kommentera

Kommentera

