19
Mar
08

Please remember me, remember us

Tid, ibland är tiden inte på din sida. Och man blir bara lämnad med gårdagens minnen. Ja det var det som hände mig. Jag kommer alltid tänka på dig och le. Och vara lycklig för den tiden vi hade med varandra. Nå även om vi går skilda vägar, kommer jag inte glömma dig. Så glöm inte våra minnen, bra som dåliga. Kom ihåg att jag fanns där för dig och du fanns där för mig. Kom ihåg vår tid tillsammans, tiden som var din och min. Då vi var unga och dumma. Farväl, det finns inget mer deprimerande ord än det. Och det är väldigt sorgligt att gå iväg med bara minnen. Vem vet vad som kunde ha blivit. Vi lämnar bakom oss ett liv och en tid som vi kommer aldrig få uppleva igen. Så snälla kom ihåg mig och kom ihåg oss. Jag stödde dig och du stödde mig. Vi skrev våra namn på en sand strand och hoppades på det bästa. Ingen dröm var utanför vår räckhåll då. Men sen kom en våg och sköljde bort allt.

Dagens låt : Come Around – Rhett Miller 
http://www.youtube.com/watch?v=lTALUxk9gdo


0 Responses to “Please remember me, remember us”



  1. Kommentera

Kommentera

