19
Mar
08

I have you under my skin

Jag fattar inte. Jag letar efter svaret och bara fumlar i mörkret. Vi har fastnat i den sorgliga ögonblicken för alltid. Men jag är säker att det finns en ny dag. Du behöver inte blunda, det finns tid för vår kärlek igen. Släpp smärtan för att inse, allt vår kärlek kan bli. Tvingad isär av tid och våra misstag. Ta steg mot mig och ta min hand. Och släpp inte den här gången. Nu brutet då vi var en gång samman länkad. Vi var så starka och välsignade på det enklaste sättet. Så låt mig inte vandra ensam. Titta upp i himlen, allt som väntar på dig här nere på jorden är jag. Se sanningen och inse allt vi skulle kunna vara. Ilska och rädsla slet oss isär. Du kunde försöka hålla fast vid det som drog dig till mig från början. Och inte släppa taget.


0 Responses to “I have you under my skin”



  1. Kommentera

Kommentera

