17
Mar
08

You said you wouldn’t leave

Att känna sig så nere kan bara betyda en sak, att jag håller på sjunker djupare och sakta ger upp. Ja jag drunknar i min saknad av dig. Väntar på att du ska dra upp mig, vilket aldrig kommer hända. Varje gång du skulle ut genom dörren trodde jag att du skulle tillbaka. För du sa att du skulle aldrig vara borta för alltid. Men varje gång du var iväg blev jag rädd att du kanske inte skulle komma tillbaka. Och det gjorde du inte den här gången. Du är nu borta för alltid. Känner mig överväldigad av alla de känslor som rinner igenom mig, förtvivlan, saknad, ilska, smärta, kärlek. Ett hjärta fylled med all min kärlek för dig, känns dock tom av att jag saknar dig. Det är som en hungrig monster som aldrig blir mätt. Och tomheten bara växer till oändligt storlek. Dagen du lämnade mig är dagen jag dog från insidan och jag vet inte vad det är som håller mig uppe. Jag har nästan glömt hur det var att känna mig levande. Tittar upp till himlen då inget verkar gå rätt, när inget mellan oss är som det borde. Du sa att du aldrig skulle lämna mig, aldrig vara borta från mitt liv, men det gjorde du och det är du. 

Dagens låt : Missing you – JEM
http://www.youtube.com/watch?v=Ckj5Ey8zFXQ


0 Responses to “You said you wouldn’t leave”



  1. Kommentera

Kommentera

