16
Mar
08

You completed me..

Din tomma plats i min famn o mitt hjärta är som en bottenlös hål. Ditt ansikte på distans blir suddig så jag kan inte ens hitta en väg till dig. Utan dig kan jag inte ens hitta frid, så var jag är på väg är det ingen som vet. Inte ens jag. Så jag försöker gå vidare som om jag aldrig känt dig. Jag ligger vaken på nätter när alla andra sover. Jag ber till gud att mitt hjärta ska hela sigsjälv någon dag. Men utan dig verkar som jag kommer alltid känna mig ofullständig. Alla säger till mig att jag ska ta mig vidare. Men jag simmar i havet av mina tårar helt ensam. Baby om jag bara kunde läsa i ditt ansikte vad du känner i ditt hjärta. Tänk om du innerst inne tror att vi gjort ett stort misstag. Jag vet att vi dragit ut på det hela alldeles för länge, men jag kan inte släppa taget. Jag vill inte låta dig gå igenom livet utan mig. Men du tvingat mig till att låta dig gå din väg.

Dagens låt : Vaghti ba man nisti – Moein
http://www.youtube.com/watch?v=w0baeDfbjCI 


0 Responses to “You completed me..”



  1. Kommentera

Kommentera

