13
Mar
08

Its such a waste of my heart…

Gud har delat ut korten i mitt liv. Och även om jag alltid misstänkte det så gav han mig inte tur i kärlek. Jag försökte läsa korten för att hitta svar. Och att se vilken chans jag hade. Den dolda statistiken av brutna hjärtan, verkade vara i min favör men icke. Jag har fått veta att när man läser kortlek, är spader en svärd. Och Klöver är tecken på krig. Ruter är tecken för pengar och behöver nog inte berätta vad hjärter står för. Jag kastar korten på bordet och det kommer ruter ess. Men så fort jag nämner ditt namn förvandlas all kort till hjärter. Och om jag sa att jag älskar dig, skulle du tycka att det var fel? Jag är inte en man med många ansikte. Har bara ett ansikte och ett avsikt. Det är att spendera resten av mitt försöka göra dig lycklig. De som pratar om kärlek verkar inte veta något av det som brinner i mitt hjärta. Jag lär förstå en dag att kostnaden för sådan kärlek är högt. Och jag förbannar min tur alldeles för ofta när det gäller dig. Och sakta men säkert förvandlades mitt leende till gråt. Men försök komma ihåg skepnaden av mitt hjärta, för det kommer aldrig se ut som den gjorde förr…

Dagens låt : Age eshghe mani – Ali Ashabi
http://www.sonicsong.com/index.php?action=showtrack&id=1057


0 Responses to “Its such a waste of my heart…”



  1. Kommentera

Kommentera

