13
Mar
08

Have I told you?

Är det inte kostigt att vissa saker aldrig ändras? Du kommer aldrig ändras. Hur kommer det sig att du inte älskar mig längre? Att du inte vill vara med mig längre? Så saker ändras ändå? Livet du lever har ju ändrats. Men plötsligt någon i ditt liv inte är lika viktigt som han var? Hur kommer det sig att det dröm, om ett hem och familj inte finns längre? Jag är ledsen men jag måste nog säga, att du kanske aldrig haft den drömmen, inte om oss iallafall. Det här är riktad till dig, vare sig du läser det eller ej. Har jag någonsin berättat om hur ont det gör i mitt hjärta när jag tänker på dig? Även då du var med mig. Ja det gör ont, det gör ont för du tog aldrig vår kärlek seriöst. Jag hade hoppats att det inte skulle vara försent, att berätta det för dig, hur kär jag är i dig trotts alla dessa år. Men jag antar att jag höll i det en dag för länge. Tiden det tog att skriva ned det här var mycket längre än om jag bara hade sagt de få orden till dig. Men det hade säkert inte haft någon effekt. För inners inne visste du säkert allt det här. Bara ville inte tro på det. Dörren du har stängt i mitt ansikte, för sista gången, verkar inte vilja öppnas till något pris. Oh världen fortsätter att snurra, och tiden har hunnit ikapp mig. Jag hade hoppats att sista gången jag höll om dig inte var sista gången, att sista gången jag kysste dig inte var sista gången jag fick känna dina läppar på mina. Och att sista gången vi älskade skulle inte bli den bitter farväl jag fortfarande smakar i min mun. 

Dagens låt : I cant make you love me – George Michael
http://www.youtube.com/watch?v=Dfd7a1hEJf0 


0 Responses to “Have I told you?”



  1. Kommentera

Kommentera

