12
Mar
08

Wake me up when this nightmare ends

Jag är som besatt, för du är som en drog. Jag blivit beroende av dig, som en drog. Jag är helt förstörd, och det är allt på grund of dig. Jag vill inte men kan inte hjälpa det. Jag älskar att älska dig. Jag har fastnat mellan den bittra verkligheten och min ljuva fantasi om oss. Jag behöver den fantasin. Jag vill ha dig när du vill ha mig, och jag vill ha dig även när du inte vill ha mig. Jag försöker intala mig själv varje dag att jag inte vill längre. Jag vet att det är ett problem, men vet inte vad jag ska göra. Även om jag visste tror jag inte skulle vilja sluta. Helt tagen av min egen uppenbarelse och att det är verkligen sant. Du har blivit min största drog. Jag kan knappt röra mig utan att ha dig under min skin. Men jag älskar dig så. Du är den sötaste drogen. Tänker på att ha en dos av dig varje sekund. Och jag får nästan inget gjort. Mitt enda bekymmer är alltid när ska jag få min fix nästa gång? Jag vet att nu när det gått så lång tid, jag borde motstå och hålla mig borta. För du är inte bra för mig. Men min fixering låter mig inte vara. Ja baby du är min knarklangare och din kärlek är min största drog.

Dagens låt : Wish I was your Lover – Enrique Iglesias
http://www.youtube.com/watch?v=JB_qbHlen6o


0 Responses to “Wake me up when this nightmare ends”



  1. Kommentera

Kommentera

