12
Mar
08

I absolutely love this song


Skuggor fyller mitt tomma hjärta, och kärleken avtar
Från allt som vi känner men inte säger
Kan vi se bortom alla såren
Och klara oss till morgondagen?
Byt färg på morgondagens himmel
Öppna dig till alla sätt du fick mig levande
De alla sätten jag älskar dig
För alla de känslor som aldrig dör
För att klara oss igenom denna natt
Min kärlek lär hitta dig någon dag
Så vad sägs om nu då?
Vad säg som idag då?
Tänk om det är du som får mig
Att bli den man som jag ska vara?
Tänk om vår kärlek aldrig går bort?
Tänk om den är gömd bakom
Alla de ord vi kunde aldrig hitta?
Baby, innan det är försent
Solen bryter mörkret i ditt ansikte
Och ny dag har startat nu
Mitt brutna hjärta kan överleva
Med enkel beröring från dig
Skuggor förvandlas till ljus
Jag är vid din disa igen
Där du hittar kärlek
Så vad sägs om nu då?
Nu när vi är här då?
Nu när vi kommit så långt
Bara håll fast, var inte rädd
För jag är bredvid dig hela vägen
För resten av mitt liv, jag är din

Chris Daughtry – What about now
http://www.youtube.com/watch?v=9ylgchWR-Ig


0 Responses to “I absolutely love this song”



  1. Kommentera

Kommentera

