11
Mar
08

Stop saying I love you, when you dont !

När vi var yngre, du var alltid i mina drömmar. Många år senare och inget har ändrats. Du är fortfarande i mina drömmar. Om inget så har mina känslor växt över tiden. Nu ifrån dig, ser jag ditt ansikte i de konstigaste ställen, som människor på gatan. Jag hör ditt namn vart jag än går och vem jag än möter heter som du. Som om gud försöker säga något till mig. Men vet inte vad. Men jag antar att när man älskar någon så mycket som jag älskar dig ser man den personen i alla och överallt. Jag vet att jag inte borde, jag vet att det kommer säkert leda till min undergång, men jag vill vänta, så länge som jag behöver. Om du någonsin skulle komma tillbaka vilket är aldrig. Jag har träffat andra tjejer. Men ingen av de har lyckats få mig att sluta tänka på dig. Ganska ironisk att ena till och med heter som du. Som om gud försöker skämta med mig. Men det är inte rätt, jag kan inte låtsas och kan inte dölja mina känslor för dig. Jag vet att mina känslor är äkta och starka, så det är inte rättvisst mot de. Jag väntar helt enkelt, så lång tid som det behövs. Det finns bara tre utgång, antingen blir det min undergång, eller så kommer jag komma över dig någon dag. Och sista och minst troliga är att av någon mirakel kommer du tillbaka till mig. Under dagarna undrar jag var du är och vad du gör. Vi som brukade prata med varandra minst en gång per dag. Jag undrar då ifall du behöver mig, min hjälp. Hur katten mår, hur du själv mår? Tänker på de dagar du kom till mig efter din dans, helt utmattad och jag tog hand om dig. Vem gör det dessa dagar? Så många frågor och inga svar. Vi har inte pratat med varandra på två månader. Inte ens per telefon. Jag är helt övertygad att du slutade älska mig för länge sen. Bara om jag kunde göra detsamma, för det gör ont. Det gör så ont att jag önskar att du ska aldrig behöva uppleva det.

Dagens låt : What about now – Chris Dauhgtry
http://www.youtube.com/watch?v=_a8ysiwqo-4


0 Responses to “Stop saying I love you, when you dont !”



  1. Kommentera

Kommentera

