11
Mar
08

Life is fragile, but our love was more fargile

Morgondagens regn lär skölja bort spår av mina tårar. Men i mitt sinne och mitt minne kommer sorgen alltid finnas kvar. Kanske var den här sista gången våra livs spår korsade varandra. För det finns en livstid av argument mot oss. Men inget bra som är värt att ha kommer enkelt. Och alla som är födda med en kort stubin gör livet mycket svårare för oss med tålamod. Regnet fortsätter och faller, som om stjärnor skulle gråta med mig. Och regnet försöker sakta påminna mig om hur ömtåligt livet är. Men den glömmer bort att vårt kärlek verkade vara mer ömtåligt…


0 Responses to “Life is fragile, but our love was more fargile”



  1. Kommentera

Kommentera

