10
Mar
08

I wish I could come home to you

Jag stirrar ut i natten, försöker dölja min smärta. I vill till ett ställe som jag älskar. Jag vill dit där att må bra inte kostat mig något. Och även om det gör ont, är det bra smärta. Ja, jag vill hem till dig, tillbaks i dina armar. Tillbaka till där jag tillhör, och där din kärlek alltid var mer än tillräckligt för mig. Nej jag vill inte springa iväg, jag tror du alltid missuppfattat mig. Jag ångrar aldrig det livet jag haft med dig, men det här livet vi levt hittills börjar bli gammalt. Så jag vill hem, till vårt hem. Distansen känns längre ju närmare jag kommer till dig. Jag kanske inte alltid varit den bästa man och vän till dig, men min kärlek för dig alltid varit sant. Och jag vet inte varför, men du var alltid villigt att ge oss en ny chans. Snälla var försiktigt med vad du önskar dig ur livet, för du kanske får allt. Och på köpet även saker som du inte vill. 

Inspirerat av dagens låt :Home – Chris Daughtry
http://www.youtube.com/watch?v=iMUFhfp46zc


0 Responses to “I wish I could come home to you”



  1. Kommentera

Kommentera

