09
Mar
08

The day that will never come…

Det har gått så lång tid baby. Men jag fortfarande hänger kvar. Jag väntar på den dagen, du kommer tillbaka hem till mig. Livet är för kort att sitta och vänta, men livet är för kort att vara utan dig också. Där du är, är dit jag vill vara. Jag undrar om det är bara frågan om tid, innan du finns åter i mina armar. För du vet att du är fortfarande min baby. Och min kärlek för dig håller på gör mig tokig. Bara saknaden håller på kväver mig. jag kan inte fixa det du har brutit. Jag håller på och väntar, även om mitt hjärta håller på går sönder från insidan. Vad är det jag väntar på egentligen, att du ska visa mig kärlek som du gjorde förr? All det kärlek jag har för dig är för mycket att bära omkring inom mig. Jag önskar det fanns ett enkelt sätt att göra mig av med den, men då kommer jag på och saknar sättet du rörde och kysste mig. Varför kan du inte inse, det är aldrig över mellan dig och mig? En dag kommer du inse att du hade fel. Och du kommer förstå att det var äkta kärlek vi hade, hela tiden. Kom och torka mina tårar som kommer ner som regn. Säg att du fortfarande älskar mig. Vad kunde jag sagt, för att du inte skulle ändra dig om oss?

Dagens Låt : Dele man – Ali Ashabi
http://www.bia2.com/mp3/mp3_player.php?id=111


0 Responses to “The day that will never come…”



  1. Kommentera

Kommentera

