08
Mar
08

Never made promisses like this…

Du kommer ihåg då vi var bortresta i den romantiska ön och det fanns bara du och jag? Uppe i bergen, ovanför shipwreck? När du började simma bort till grottan kände jag hur med varje andetag blev mer och mer orolig, om ngt skulle hända dig. Om jag skulle förlora dig, hur skulle jag ta mig vidare? Jag trodde aldrig att jag skulle verkligen uppleva den känslan. Jag kunde lova dig där och då att jag skulle aldrig älska någon annan än dig. Att jag skulle aldrig vara svartsjuk, otrogen och alltid prioritera oss först. Det hade varit mina bröllops löften till dig. På den dagen skulle jag lova att lägga mitt liv i dina händer bara du la ditt i mina. Jag skulle lova dig mig, hela mig för alla dager som skulle komma. Lägga mitt hjärta i dina händer och be dig vara varsam mot det. Jag kommer ihåg där uppe då jag la min arm runt dig, och kände hur vinden smekte ditt hår mot min axel. I mitt huvud frågade jag dig, kommer du stanna med mig, kommer du vara min kärlek? Även om vi skulle stöta på hinder? Jag kände hur din kropp darrade nära min medans jag sakta kysste dina läppar. Jag ger aldrig tomma löften, och även om fanns tider jag bröt mina löften så vet jag att tills min sista andetag aldrig bryta någon löfte igen. Nu har det gått så många år sen dess, många sommar dagar gått förbi och jag ser på ännu en solnedgång utan dig och kommer ihåg den dagen jag bestämde mig att du var den jag ville spendera resten av mitt liv med. Kunde knappt vänta tills vårt liv skulle börja.
Dagens låt : Golam – Mohammad Zare
Zakynthos


0 Responses to “Never made promisses like this…”



  1. Kommentera

Kommentera

