07
Mar
08

My sweet Mary

Min älskade Maryam, hösten kom och gick, sen kom vinter med sitt kalla väder och slet oss isär ännu en gång. Då hösten kom och löven sakta föll mot marken, precis som mina tårar faller ned på mina kinder. Smärtan jag känner låter inte bli. Jag vet vad du känner och du känner att du måste springa iväg. Och du undrar varför du ska stanna för du kan inte hitta ngn skäl. Min söta Maryam, du behövde bara tro att allt skulle lösa sig. Min kära Maryam du hade inte behövt lämna oss. Du borde känt vid det här laget att vårt liv var på väg att ändras till det bättre. Men du kanske var rädd, rädd att binda dig, eller kanske rädd att det skulle aldrig hända. Jag vet att du har blivit besviken förr, det har jag med. Allt för många gånger. Du hade inte behövt vara utan mig, nej inte alls. Tårarna rinner precis som snön i vinter och ingen kan se mig gråta. Och ingen kan dämpa min smärta förutom du….


0 Responses to “My sweet Mary”



  1. Kommentera

Kommentera

